do you wanna play around or settle down?..

Sitter och beställer rosetter i stora lass, hittade en superduper sida på internet med rosetter i alla möjliga färger! Och nu har jag köpt nästan alla färgerXD 6 st vart det. Haha ni vet allihopa vad jag tycker om rosetter! Inte jag utan dom helt enkelt! ;D

Igår var det prov, det var ruskigt svårt! blää.. yttligare ett prov på tisdag sen kommer slutprovet på fredag! Vill man ens veta hur svårt det kommer vara! Iallafall, gick till Metro igår med Paulina, Helena & Malin. Vi hade så jäkla kul alltså, var länge sen jag hade så kul ute, vi stannade nästan till stängning, och det säger ju allt! Vart kanske lite mycket alkohol, men det är bara sånt man ångrar dagen efter haha! Har man haft kul så är det värt varenda öre, eller? Natten slutade på donken, och jag&malin flummade runt och planerade att köpa dipp för alla pengarna! Vi tog oss samman och köpte pommes frites, som tyvärr hamnade på golvet! Mums, golvmat! XD

Idag har jag bara tagit det lungt, kollat på The hills weekend break, älskar verkligen det programmet,.. lite mycket drama kanske haha, men ändå! Så ikväll blir det bio, vi ska se paranormal activity.. Börjar ångra att jag valde den filmen  nu när alla säger att det var den värsta filmen dom sett.. Och jag som inte klarar av skräckfilmer överhuvudtaget. Får sitta och hålla helena i handen hela filmen haha!

Imorgon blir det plugg i stora lass iaf, hela jävla dagen. Vet att jag kommer tröttna efter 10 minuter men ah vi får se hur bra det kommer gå för mig imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0