It's hard to deal with the pain

Har SÅKLART INTE turen på min sida längre, allt har gått som på räls.. men vad hände nudå? Jo, jag har typ gått och blivit sjuk 3 dagar innan slutprovet. jag har redan kommit efter i och med att jag var hemma idag! Och blir jag hemma imorgon också är jag 2 prov bakom. Men det kan fan inte hända. har knappt haft orken att plugga idag, blir helt snurrig och illamående. Apelsinjuice dit och ananasjuice dit. När man hamnar fter tappar jag alltid motivationen till att fortsätta! men jag ska faktiskt återgå till mina drinkar nu, ser fram emot att dricka en frozen grasshopper imorgon! dricka den och man hamnar i himmelriket haha! smakar som after eight fast mycket bättre! ;D

MÅSTE TESTAS! :)
3 cl creme de menthe
3cl vit cacao
2 kulor glass
3 cl half and half (hälften grädde, hälften mjölk)
1 skopa krossad is!

MIXERN!


mums :) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0