Jag tycker jag satt mig rätt bra i den här skiten!

Nu har jag tagit mitt pick och pack och förflyttat mig till pappa! Känner knappt igen mig här längre. Köps nya prylar hela tiden och lägenheten känns mysig till skillnad från förut. har även fixat iordning mitt rum och börjat trävva kläder. Inte hunnit tvätta på 1 månad så det kändes som om det var dags nu.

Har inte planerat någonting den här veckan, ska ta allting som det kommer. Vet iaf att jag ska plugga med bella imorgon. På onsdag är det tandläkarn och sen plugg. På torsdag ska jag till sklan och göra mitt sista prov och sen iväg till jobbet. Och i helgen ska jag jobba och sen ska vi fira lilla söta Josefin som fyllde 18 i veckan. Så det blir middag+utgång på lördag.

På torsdag får jag förmodligen också red apå vart jag ska börja jobba. Micke pratade om Hilton så han skulle höra sig för. bara att hålla kontakten med lärarna så har man automatiskt events och sånt. Tycker verkligen att det här är skit kul.

Men nu ska jag gå ut och umgås med familjen & rickard, sen blir det plugg plugg.. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0