I wont come back after this..

Igår vart det en hemma kväll, efter att ha somnat direkt efter jobbet och sovit fram tills 10. Kändes rätt onödigt att försöka tagga till och göra något. Vart att pappa köpte en påse chips och en cola, myspys. Hände inte så mycket, sebastian kommer hem packad 2 timmar försent så vid 4 snåret imorse fanns det nåt att skratta åt innan det var läggdags. Eftersom att mitt dygn har vänts upp och ner & bak och fram så sov jag en rejäl stund in på eftermiddagen idag. Så vi får se hur enkelt det kommer bli att somna ikväll, lär väl somna när det är dags att gå upp igen. Imorgon kommer klockan att ställas på 7, jobbet kallar (igen). Känns skönt att ha fått komma in och jobba ett par dagar. hoppas väl på att få jobba under höstlovet också, men hur det blir med det får vi la se.

Idag har det inte heller hänt så mycket, har städat rummet och lyssnar igenom Jordin sparks album om och om igen. Det tog stor del utav dagen. Sen gjorde jag mig iordning i hopp om att få övningsköra, men som vanligt så vart det inte av. Utan vi sköt fram det tills imorgon.

Tror jag ska dra igång en film nu, laddade ner ett par stycken igår. Blir nog Made of honor eller Ciao bella! :)



 

Jordin Sparks

The Cure

No parade

SOS

Was I the only one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0