Att du ens vågar.. VÅGA INTE!

Idag har jag tillbringat större del utav dagen i sängen faktiskt.. kom nog inte upp förrän strax efter 3. Då jag satte igång och pulade med rummet på en gång. Vart inte av igår, så jag kände att jag var tvungen idag. Det är inte riktigt klart, men det är på god väg. Vi var som sagt på Ikea igår och inhandlade lite saker till mitt rum. Det var 2 tavlor, superfina.. en stor som täcker typ halva väggen! :) Me like! Vart även en hylla och gardiner. Kan nog bli väldigt mysigt här inne, när också dörren kommer till rätta.

Känns som om hela mitt liv har vänts upp och ner.. allt har bara gått käpprätt åt helvete på senaste tiden. För det första så har jag sagt upp mig från jobbet..För det andra strular allt med praktiken pga att min handledare inte är speciellt involverad i min utbildning förser mig alltså inte med nån utbildning som läget ser ut nu, men jag hoppas att allt ordnar sig och att jag kommer igång nångång, gärna iår! ^^.. För det tredje känns allt bara ruttet, övningskörningen rinner ut i sanden även fast jag verkligen vill men jag känner inte att tiden finns när mamma har tid. Men det ska förbättras, jag ska ha plastkortet och där med basta.

Men jag ska klara mig igenom den här perioden också, som med allt annat så är inte "vuxenlivet" alltid en dans på rosor. ADJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer
Postat av: säde

KÄMPA TILDII! VI ÄR TVÅÅ :D

2009-10-08 @ 18:30:03
URL: http://frokenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0