Fredagskvällen

Vart ändrade planer ang utgången ikväll, vart uppring av fia på jobbet som undrade om jag kunde komma in och jobba mellan 10-15. Och till en början var jag lite skeptisk men eftersom att kvällen redan var misslyckad så vart det jobb iaf. Så det blev en myskväll med pinglorna & nissen hemma hos Ebba. Vi såg på idol och käkade ostbågar för fulla muggar. Blev även lite kortspel och MASSA flum, inget ovanligt när det kommer till oss.

hoppas väl på en utgång imorgon eller nåt liknande. Vi har även bestämt att vi ska boka kryssning den 28/10. Halloweenkryssningen. blir jag, Helena, Ebba och Linn... om det nu finns platser vilket vi hoppas för fullt på. Sen kanske även Martin och hans gubbar ska med men det är inget säkert.

Fick också mina linser idag, dom sitter helt utmärkt.. Dom tunnaste i världen eller vad han sa.. Supersvåra att sätta in men slipepr jag glasögon är jag lycklig.

Dags att sova, upp tidigt imorgon. Och det är väl knappast något som jag är van vid.


PUSS&KNULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0