hej hopp

Jag var så äckligt trött när jag kom hem igår. Direkt när jag kom hem vid 7 så gick jag och la mig, vaknade runt halv 9 och var fortfarande trött. Gick faktiskt och la mig för natten strax innan halv 10 och gissa om det var skönt. Har sovit över 9 timmar inatt och det behövdes. Är iaf tillbaka på jobbet nu och det har redan kommit in massa jobbiga samtal, blää... Systemet knasar och då blir jag ledsen!

Kommer gå hem och somna på stört ikväll också, är fortfarande trött.. och efter en 9timmars arbetsdag är jag helt slut, inte van vid det här!

PUSS

Kommentarer
Postat av: NATALIE

SV: hahaha jooo hen är bääst! :)

2009-10-20 @ 15:15:32
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0