We are the world, we are the CHILDREN!

En del av helgen är nu planerad, imorgon blir det förmodligen The bridge. Men det skulle vara rätt kul att gå till cattelin nu.. var ett bra tag sen jag var där nu. Iallafall, vad jag vet just nu är att det blir jag, Linn, Ebba, helena, marcus, Max och Arkan. Sen skulle väl kanske Sigrid och hennes väninnor också komma, men det vet jag inte hur det blev med längre.

Imorgon ska jag iaf sova ut, ah tills Linn kommer förbi. Sa till henne att hon skulle komma hit istället för att gå till skolan! haha, inte bra utav mig. Men hon har det lite kämpigt och jag tycker så synd om henne. Så imorgon ska vi gå ut och ha sååå kul! Halv 5 har jag tid hos optikern, mina nya linser har kommit så jag ber till... tänker inte uttala mig.. iaf, att linserna funkar denna gång. tänker verkligen inte använda glasögon, över min döda kropp säger jag bara!

Idag ska jag försöka komma i säng inte allt försent. Spelar egentligen ingen roll, är lika trött hur många timmar jag än sover. Börjar tro att jag har fått järnbrist igen.. som vanligt..Menmen, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0