Det blir en dag på stranden!

Har gått och blivit sjuk, så det blir inget jobb för mig idag heller. Vart borta såå mycket från jobbet nu så det börjar bli pinsamt att sjukanmäla sig. Måste bli nån ändring på det här.

Får se lite vad om händer imorgon, ska iaf in till stan som jag skulle ha gjort idag, sen hoppas jag på utgång på kvällen sen. Jag tänker inte var sjuk under helgen. Sen nästa vecka ska jag jobba HELA veckan.. suck. Samtrans mån&tis sen Cafét ons-lör. Hade fått jobba i helgen också, men eftersom att jag är sjuk så pallar jag inte.

Nu är det strax mat, Kassler. MUMS.. Me like mammas mat!:)<3




Jag och paulina fånar oss inne på toaletten


Innan allt spårade, kolla bara på mina ögon.. helt otroligt..


Älskar den där bilden! :)


Jag vid poolen

FLER BILDER FINNS PÅ FACEBOOK :) PEACE..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0