Härliga tider!

Då var man hemma igen, vart som sagt en sväng in till Zinkensdamm med Linn. Vi satt först på donken och åt lite glass sen vart det tatuerardags. Jag var nog den som var som mest rädd när den lååånga nålen kom fram. Jag tänkte "vafan ska människan göra med den där långa nålen" fick svaret. Men när hon satte igång så såg det inte lika läskigt ut, och enligt Linn så gjorde det inte alls ont. Hon fyllde först i sin ros på sidan utav magen. Sen så skrev hon Linn jätte fint på handleden.

Jag har bestämt mig, och jag ska tatuera mig. Jag och Linn hade ungefär samma idé bara att jag ska skriva Matilda i nacken. Så det ska jag göra... MEEN.. först ska jag då pierca mig.. sääätan :).

Nu ska jag bara lägga mig och ta det lungt i sängen. göra lite middag och sen är det nog tid att börja dra sig mot jobbet. Får verkligen ångest när jag tänker på det, men jag ska stå ut det här året också.. nu jävla!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0