Hej ljushuvud

Vet inte ens vad man ska packa, får inte bli för mycket den här gången eftesom att jag fick betala 300 kr för övervikt på min väska när vi åkte hem från magaluf. Det kändes lite surt, så mindre kläder och definitivt färre skor den här gången. Hade 8 skor med mig förra gången och det var väl en aning överdrivet, men jag kunde inte bestämma mig lixom.

Har packa ner:

  • Ett par klänningar& några kjolar
  • 2 par shorts
  • Några tunikor
  • En handduk
  • tröjor&linnen
  • Sminkborttagningen och allt sånt där, tandkräm+tandborste
  • Schampoo&balsam / rakhyvel+skum
  • Hårspray&parfym, sen massa småprylar som nagelack och dylikt.
  • 3 par skor
  • plattång

Vet inte riktigt vad som mer ska ner, får fundera tills imorgon XD


Måste fundera på vad jag måste handla i stan imorgon också. Hmm.. Jeansshorts måste inköpas iaf. Ansiktskräm och bomullstussar. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0