If you're not outraged by now, you are not paying attention,..

Vart otgång igår iaf, men så otaggad som jag var så gick jag hem runt halv 1. Mötte Sebastian och så åkte vi hemåt tilsammans. Ikväll är jag heller inte speciellt sugen på att gå ut eller göra något överhuvudtaget. Men som alltid så blir det säkert ändrade planer.

Mamma väckte mig vid halv 12 imorse, så vi fixade oss och åkte till Farsta. Handlade ett par mörkblåa jeans och en rosa skitsnygg tröja. Et mirakel att pengarna aldrig tar slut, så mycket som jag spenderat sen den 25e. Bara att fortsätta så länge det är kul! XD

Jag och mamma har även köpt en sådär Abtronic från TV-shop, sitter med den på nu haha, gör skitont, men man känner att det händer saker. Det är näjs.

Men nu ska vi börja med maten, bakpotatis och fläskfilé. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0