Är så dålig på rubriker..

FÄRDIG FÄRDIG FÄRDIG JOBBAT! Imorgon ska jag sova som aldrig förr, haha nä vaknar typ av mig själv vid 11 men sovmorgon det också? Idag var det så barsligt lite att göra, att dom tar in så mycket folk som dom sen ska betala ut lön till. Jag fick sammanlagt 12 samtal under 6 timmar, och dom andra fick typ ännu mindre under den tiden. Jag satt och kollade på TV PLAY, köpte desperate housewives avsnittet som ska visas på tisdag, spännande var det! :)

Imorgon ska vi fira pappa, så det blir tårta och kanske O'Learys innan! :) Deras ceasarsallad är sååå good! Imorgon ska vi även hem till mamma! Så denna vecka blir det massa träning. Tror jag ska dra iväg och träna en stund nu. Vart sugen, segt bara att det är så lååångt? Man hinner ju tappa lusten innan man kommit fram.

Nä men så blir det, tjoflöjt!

Beställt dom här skorna, me like! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0