Glad påsk

Idag var det jobb som gällde, var galet lungt idag. Kan ha berott på att vi var 5 stycken som jobbade.. Hur tänkte dom nu? Efter jobbet åkte jag en sväng till stan för att hitta en present till pappa. Vart en parfym&deoderant från David Backham. Köpte även en till kavaj till mig själv, en kortare modell, älska! :)

Är galet trött ikväll så ska bara kolla klart på harry potter, som jag av någon konstig anledning kollar på. Även fast jag inte förstår speciellt mycket av vad som händer.

Har fått jobb i princip hela sommaten nu, hela juli&augusti. Får se ifall jag jobbar så länge på samtrans. Mamma vart inte så glad eftersom att hon vill att jag söker ett bartenderjobb. Jag får helt enkelt se hur jag gör. Söka kan jag alltid göra, men det är så svårt att få såna jobb just nu att det känns rätt meningslöst att ens försöka! Får la se!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0