god natt

Jag trodde det skulle bli en lugn helg, men icke sa nicke! Igår vart det utgång med helena, josefin & emelie. Vi gick till chaplins. Jag trodde det var ett ställe för äldre men det är super mycket unga människor. Vi hade super kul, vi behövde lite variation från dom andra ställerna. vi sjöng därför karaoke och pimplade briska tills vi höll på o kissa på oss. Träffade massa roliga killar, så vi hade en lyckad kväll även fast det slutade med att det bara var jag och josefin kvar tills dom stängde. Då vi tänkte dra till grodan med Kim och hans killar, men vi orkade inte vänta på att hans chef skulle komma för att fixa in oss gratis så vi drog oss hem istället.

Idag skulle vi ha åkt till morfar med tårta och lite grejer, men det vart ändrat så vi åkte iväg och shoppade lite istället. Vart 2 par skor, och en olja som man tar i läppglanset för att få större läppar. Det funkar verkligen haha, helt sjukt!

Imorgon är det skola igen, och sen kl 4 ska jag ha samtal med mina handledare på hilton. Har bara 3 veckors praktik kvar nu, det är så jäääävla skönt! Efter det ska jag göra något som jag verkligen vill göra. Efter sommaren drar jag, helt enkelt.

ÄÄsh men, tjoflöjt.. bilder från gården kommer väl upp senare.

Några av bilderna jag förstorade på wilmisen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0