GREAT

Imorgon blir det jobb, dock bara mellan 15-18 efter det bär det av till Helena&Josefin ute i Svartbäcken. Jag fick min vilja igenom :) Vi ska grilla, jätte mysigt. Så nu har vi bjudit in massa människor, vi måste säga nej till flera pga att det blev för många(?). Haha! Efter det blir det hemmafest hos Åsa för några av oss, alla fick inte komma.. suck!

Mycket att planera med mat&alkohol, kommer bli mat i stora lass!

Jag har fått beröm från hilton, jätte kul att dom äntligen har lagt märke till mig, "you have made significant progress in such a short time matilda." Sa jonathan. Thank you very much haha! :D MEEN, nu ska jag börja med maten, i det här hushållet är det tydligen jag som är "kocken" haha. Bra det, då får ju jag välja vad vi ska äta.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0