I always end up hurting you..

Idag har jag hunnit med mycket, var på ungdomsmottagningen 9:30 imorse. Var så jäkla trött så jag drog bara på mig mjukisbyxorna och gick iväg. Var hemma vid halv 11 igen och gick direkt till sängen och somnade om. Mamma väckte mig runt 1, vi hade besämt att vi skulle iväg och träna så på den vägen bar det. Hade jordens träningsvärk men jag körde ändå, fyfan säger jag bara. Efter det la jag mig i solariet i 25 minuter, så värd.

Vi åkte efter det hem och duschade och fixade oss iordning för att åka in till stan. Tog år och dar eftersom att röda linjen från zinken var avstängt. Hemskt det som hände, var tydligen en byggarbetare som omkom och kom ut i 4 delar! Smaskens..

Idag åt jag och mamma på O'learys, jätte mysigt.. En varsin ceasar sallad och några roliga drinkar, kollade även på hockeyn. Djurgården-Linköping. SÅKLART vann djurgården stort, 5-1. SM-final här kommer vi :) Så det var vart en väldigt bra dag :)

Ska fortsätta plugga nu, PUSSPUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0