Sleeping to dream

Trodde min studentmössa hade kommit, men icke! Gick in på abc-gruppens hemsida och såg att det stod att dom sista beställningarna är påväg att nå skolorna, då tolkade jag det som att alla mössor kommer till skolan. Men så var inte läget. Nu hoppas jag bara att den kommer innan fredag då vi har mössprovning.

Imorgon är det skola, måste fixa ett nytt busskort så får se vad pär säger. Efter det får jag se vad som händer. Idag mötte jag iaf upp josefin i skolan runt halv 12. Vi snurrade lite där inne men fick ingenting gjort så vi åkte in mot stan. Skulle luncha, men eftersom att jag inte tycker om mat(?) så vart det pizza hutt som vanligt. Buffé så det var bara att äta&dricka tills man sprack. Efter det gick vi från medborgarplatsen och in till centralen för att kolla efter skor till studenten, vi mötte även Helena påväg in till staden. Fick fick med oss en hel del annat, och nu kan jag säga att jag är ruskigt pank. Har inte vart pank på hur länge som helst, men nu kom det och det känns förjävligt. Så nu kommer jag vara deppig enda tills lönen kommer igen!

Vi tog också en glass i kungsträdgården, supermysigt. Valborg är nu planerad, och nu sitter jag och drömmer mig bort. Jag letar jobb tills efter sommaren. Kommer bli storslaget.

 

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0