Tänker på dig

Det har vart riktigt fint väder idag, blåser dock rätt kallt! Menmen, idag var jag mamma & sebastian iväg och åt glass på glasshuset, mums på det. Efter det gick vi runt lite på fältöversten. Vi har även tränat idag också, tränat 5 dagar denna vecka x 1½ timma, känner mig stolt.

Nu är jag tillbaka hos pappa igen, blää på det. Hatar att vi måste byta varannan vecka nu igen. Imorgon är det tillbaka till praktiken, ser INTE fram emot det. Vill bara att praktiken ska vara slut nu, det tar upp för mycket av mn tid och jag gillar det inte! Så nu är inte jag ledig igen förens om 14 dagar, feels good. NOOOOT!

Nu ska jag se på wallander, hejs..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0