Besök på aquarium

Idag var det våra sista dag här i sidney. Vi passade vi på att gå på Aquarium innan stranden idag. Vi kollade på hajar och massa roliga fiskar och maneter, ja konstiga havsdjur helt enkelt. Vet inte riktigt om det var något för mig, tjejerna hade sagt att det var bombsäkert att det inte fanns några ormar där inne. Men tror ni inte att det fanns är typ stor vattenorm, tacka gudarna för att jag inte såg den. Jag tog väskan för ansiktet och sprang som en idiot, hade verkligen gråten i halsen. Fick panik, finns ingen som förstår min rädsla för ormar.

Så ikväll var vi och åt på Pizza hut, det var så olikt pizza hut hemma. Det var för det första som en snabbmatsrestaurang. Och vi åt buffé, och efter det kunde man ta hur mycket efterrätt som helst.. Chokladpudding, mjukglass med chokladsås/strössel osv, brownie ja you name it.

Nu har vi alla packat våra väskor inför imorgon, blir att checka ut tidigt då vårat plan till gulskusten går kl 09.00. Vi har redan lägenhetsvisningar som vi ska gå på imorgon så vi har bokat en natt på ett hotel vid Surfers paradise. Det är helt galet najs, för att vi får värsta lägenheterna eftersom att vi är 4 st som lägger ungefär 3000 kr var och det blir galet bra.


Man fick inte så jätte bra bilder, men det här är hur som helst en haj.. brr



Den där var riktigt trevlig



snyggingen själv, hahah.. fyfan. jag är redo jag är redo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0