En sak i taget, jag fattar inte?

Back to work, alltid lika "roligt". Vart en hejdundrande vecka och jag kan inte påstå att jag är speciellt pigg idag. Vart ju inte att jag åkte hem efter jobbet igår, utan jag drog med mig Linn&Ebba och åkte och träffade allt folk inne stan och efter det gick vi till the bridge. Körde nyktert så jag slapp iaf bakfyllan idag! :) haha alltid något. Kommer nog bli rätt lungt idag, brukar inte vara så mycket på lördagrna. Känns skönt eftersom att jag är så jäkla trött.

Jag gick ifrån the bridge runt 1, och var inte ehmma förrens efter halv 3. Jävla nattbuss. Har jag nämnt att jag HATAR sl? Helt värdelösa verkligen.

Ikväll blir det fika och den bio, jag vill se det regnar köttbullar. Haha, jag och tecknat.. kommer jag någonsin tröttna? tror knappast det. Man blir ju lycklig när allt är ljust och glatt. Blått, grönt och rosa istället för brunt, svart och grått? som verkligheten faktiskt är. Rätt beige(?).

Nu ska jag fortsätta knarka cola, glömt hur gott det är! Gratis läsk wtf! ;D



PUSS PÅ ER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0