Im dreaming you're out in the blue, and I'm right beside you..

Jag är sjuk, (igen). Så det kommer bli en relativt lugn helg för mig. Trodde jag skulle jobba, men det var inte förens nästa helg. Just nu sitter jag och pluggar drinkar, förvånad över att jag faktiskt kommer ihåg vääldigt mycket från kursen, om inte mer nu. Allt går bättre om man inte arbetar under press. Måste gå igenom allt nu, men jag är trött! :)

Tror jag ska gå iväg till gymmet&solariet snart, mamma tycker iof inte att man ska träna när man är sjuk. Men ah vi får la se hur jag gör! Imorgon blir det iaf träning för hela slanten. Superskönt att ha kommit igång nu! Fredagsgodis idag, tar jag istället för semlan i tisdags, eftersom att det är äckligt med semlor :)

TJOOOFLÖJT, eller vad säger vi?

 


Owl City - on the wing<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0