I've told you a thousand times.. NOOOO!

Suttit på jobbet nu sen kl 12, har drygt 2 TIMMAR KVAR?!. Jag har ont i magen och vill gå hem! :) Var iaf i skolan på morgonen. Hämtat engelska uppgifter, och konverserat lite med josefin som satt och väntade på att få gå iväg och åka skidor och spela brännboll, tror jag det var.. på samma gång(?). Bara hantverksadaemin som kommer med såna knasförslag.

Vi har´iaf hittat ett studentflak. Billigt? Drygt 500 kr per person, och då ingår musikanläggningen också! Det var bara för att vi inte boka från nåt större företag utan vi gick bara och frågade en lastbilschaufför. Och till min förvåning så körde dom flak. GREAT! :)

Även imorgon blir det skolan sen jobb direkt efter. Men inte ska jag klaga, bara bra! Men nu kommer det bli svårare, ska börja jobba i klara. Kommer alltså jobba med 2 olika program och därmed blir det fler samtal.

EN NY VECKA, MED NYA RUTINER! Nu när jag får mitt gymkort blir det träning varje dag i minst 1 vecka. Inget småätade, alltså inget godis och absolut ingen mat efter kl 8. Ingen shopping (mest för plånbokens skull) och ingen alkohol. Det blir 2 helger utan alkohol, haha men jag är lika glad för det!



Hur ska jag kunna hålla koll på alla sidor :) Inte okej!


Kommentarer
Postat av: NATALIE

Sv: hahaha jaaaa!! Men jag är snart där också. Ligger lite efter. hehe! Men det är helt beroendeframkallande.. :O

2010-02-19 @ 12:18:43
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0