I wan't it so much.. the problem is that we're not meant to be.

Äntligen några dagar ledigt. Har vart duktig och tagit mig igenom den här veckan, jobbat 7 dagar av 7. Händer aldrig igen.. Även fast jag vet att det kommer bli en hel del såna veckor framöver.

Idag var det som sagt jobb, kände mig rätt sliten imorse och ville absolut inte gå upp ur sängen. Även fast jag inte drack igår så kändes det som en rejäl baksmälla(?). Men fick skönt nog skjuts både dit och hem av pappsen. Efter det hade jag en dejt med sängen. Kände mig otroligt trött så jag tog en tupplur på 2 timmar. Avslutat kvällen på pizza hutt med familjen. Nu ska jag dra igång en ny säsong av Sex and the city och bara lägga mig och mysa i sängen.

Än så länge vet jag inte hur veckan ser ut! Hoppas väl på att få jobba några dagar denna vecka iaf.

Måndag: Stan med limp efter det gymma.
Tisdag: Gymma (förslag?)
Onsdag: Gymma & sen kryssning
Torsdag: Kryssning, sen hem och sova ruset av sig(?).
Fredag: Förmodligen utgång!
Lördag: Gymma, & utgång?

Söndag: SLÖÖÖÖA

Tar alltså veckan som den kommer, och planerar efter humör. Planera is so NOT malte style ;).


Texten stämmer så väl in på skrutten, "Det enda jag verkligen behöver är kärlek, men lite choklad då och då är aldrig fel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0