I got something for you,.

Det var en riktigt lyckad kryssning, en utav dom bästa faktiskt! Var en galen helg, trodde aldrig att vi skulle orka dricka dag 2, men ack! Det var galet, vi dansade som galningar och hade riktigt kul. Jag degade ihop framåt morgonkvisten, jag var såå trött att jag bara hade kunnat lägga mig ute i korridoren.

Och så var det bara tillbaka till jobbet efter det. Den här veckan är jag som sagt i lunchen. Och det är seriöst det tråkigaste jag gjort! Vart så sne idag då min "arbetskollega" påstod att det är samma sak att vara bartender som det är att vara servitris? vilken planet är hon ifrån. Då är isåfall min åsikt att det är samma sak att vara frisör som det är att vara tex målare. Den skillnaden verkligen.. man är bra på sitt område, jag kan ingenting om vita saltvattenfiskar eller morotssås, utan om det som finns bakom baren.. det som man är intresserad av tar man till sig!

Jaja, i helgen blir det jobb.. Vad har man att se fram emot nu då? Ingen ledighet iaf! Bara att göra det bästa utav situationen antar jag. Ska snart gå och sova så jag orkar med morgondagen. PUSSPUSS

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0