du är "bästaste" :)

Inatt har jag sovit drygt 2 timmar, det kontiga nu är att jag fortfarande inte är trött. Men jag kommer vara helt åt helvete slut ikväll. Är på jobbet just nu, och nu är det ett skift på 9 timmar. Slutar inte förens halv 6. Hur ska jag klara mig?!

Imorgon har jag möte med hilton, börjar bli lite nervös. Det jobbiga är också att halva stället pratar engelska, och jag har inte underhållt min engelska. Men jag tror att det ska gå bra iaf. Men en handledare som inte pratar svenska får man värsta chansen att förbättra min felfria engelska också, tummen upp.



Jobb hela helgen, så för mig blir det en väldigt lung helg. Skönt det också iof :) Längtar tills lunch då jag får hugga in på mina pannkakor! TJOOFLÖJT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0