HEJ HOPP

Första riktiga dagen på jobbet är idag, börjar kl 16 och jag är redigt nervös! Vet inte riktigt vad jag ska få göra nu i början, men enligt schemat är det bar introduction & preparations, lär väl vara nisse nu i början. Dom vill att jag ska få göra allt så att jag får en bredare utbildning. Och det tyckte jag lät som en bra idé. Men redan den 22/2 kommer jag få vara i baren. Eftersom att när jag kommer jobba som bartender så kommer jag inte vara extrapersonal. Så dom vill att jag ska lära mig allt innan. Sen kommer jag få ta nån annans plats på schemat.

Nu har jag ätit min sketna laxbit med tomat, fortf hungrig. Menmen! Ska börja göra mig iordning nu! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0