I just pretend that I'm okey, when I'm not..

Idag mår jag pytom, dels för att det vart en aning mycket alkohol för mig igår. Men även pga en annan grej. Mår så ruskigt illa ena sekunden och sen försvinner det för att sen komma tillbaka. Jag är så trött och skakar som ett asplöv. Utöver det så hade jag en otroligt rolig kväll igår. Så roligt var det faktiskt länge sen jag hade. Tack för en superlyckad kväll girls and boys! :) Bilder lär väl komma upp så småning om!

Vi var hur som helst först hemma hos Lina och förade&snackade skit. Efter det åkte vi in till stan, det vart Pilot istället då vi kom in där gratis utan att vi stod på gästlistan.

Vi gick väl därifrån runt halv 3 och gick förbi donken. Efter det kom pappa in till stan och hämtade, var alldeles för lost för att åka hem själv.

Ikväll ska jag bara ta det galet lungt, ska jobba lite i veckan och på Torsdag har jag möte på Hilton. Har förresten fått praktik där nu, så jag börjar troligtvis i början av nästa vecka! :) Ska bli galet kul, har verkligen längtat!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0