There's always a place in me that you can call home!

Och där var helgen över igen, går alldeles för snabbt enligt mig! I fredags var vi iaf ute, vi gick till Cattlien för Helenas skull eftersom att hon har blivit promoter där. Det var väl lite sisådär, har aldrig riktigt tyckt om Cattelin. Om man jämnför med andra ställen så är det ett riktigt b-ställe, sunkigt osv. Iaf, träffade på flera stycken som man känner så det var kul iaf.

Och igår skulle jag egentligen ha gått ut med Lina&nathalie mfl. Men jag råkade somna och vaknade inte förrän halv 11 så planerna gick åt skogen. Vart ingen film med Johan heller. Får helt enkelt ta det någon annan dag.

Idag var vi iväg och shoppade lite, flera skor(?). Dock ett par jobbskor.. inte lika kul!


Denna vecka ska jag jobba på hilton. Börjar kl 14 imorgon, vi ska prova kläder och sånt där. Ska bli superkul, men just nu är jag nervös. Vet inte ens vem jag ska fråga efter imorgon, har helt glömt bort hans namn(?). Alltid lika duktig på namn.

Och i nästa helg blir det en låång kryssning med favoritflickorna. Ska bli riktigt kul faktiskt, får se ifall vi har orken att gå av och kolla in Riga innan vi åker tillbaka. Vi lär väl vara rätt slutkörda efter 48 timmars festande.

Nej men nu ska jag börja fixa iordning rummet, kom precis till pappsen. PUSSPUSS

BILDER FRÅN HELGEN KOMMER SENARE!<3


Din sko - 399:- & 549:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0