STUDENTEN

Den efterlängtade studenten är nu över, men den var bättre än vad jag någonsin kunnat tro. Fan va kul vi hade när vi åkte runt i bilen och blåste i våra pipor tills det inte fanns någon luft kvar i lungorna.

Jag åkte till skolan vid halv 11, vi hade champagnefrukost kl 8 men jag orkade inte med det. Var inte så många där iaf. Så jag åkte dit och mötte josefin, emelie mfl i matsalen. Sen var det samling i klassrummet, alla i klassen var så fina och förväntansfulla, alla stod och letade efter sin skylt utanför. Fyfan för min säger jag bara haha! :)

Efter utspringer kl 12 hjälptes vi åt att klä bilen med lite ballonger och sånt trevligt för att sen dra igång musiken på högsta volym och sen dra iväg. Vi åkte runt i ca 2 timmar, vi slutade med att åka och hälsa på tjejerna i fryshuset som precis skulle gå på sitt flak.

Efter det åkte vi hem till mig och åt lite tårta och så körde vi hem flickorna. Mamma var min privata chaufför den kvällen, så hon körde fram och tillbaka till tullinge ett antal gånger, min mamma är bäst.

Åkte till helenas&josefins skiva efter att ha ätit middag med familjen och efter det vart det grodan, dock inte speciellt länge eftersom alla var helt döda efter den dagen. Vi hade det iaf extra roligt, vi fick så mycket mer uppmärksamhet än dom som åker flak får! Hur många som helst som tog kort osv, superkul! Tur att vi inte åkte flak hur som helst, det var en klasskompis till mig som föll av flaket med huvudet före, så dom slutade åka efter ca 15 minuter. Alkohol, alkohol :) Vill hur som helst göra om den dagen en gång till! Fick även massa fina presenter, lever fortfarande på glädjen och lyckan över att äntligen ha slutat skolan! PUSSPUSS

TACK ALLA SOM GJORDE MIN DAG! man kan inte göra annat än att älska sina vänner! :)

Emelie, jag & josefin

jag, emelie & josefin utanför mig

Vi i rajtanbilen

Tyckte den vart riktigt tjusig på mig! ;D

Jag, såg en viss lekhet haha..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0