You take me higher.. the sky is the limit..

Idag vart det en slappdag, trodde det skulle bli väder med sol. Det var varmt men ingen sol dock. Satt ute en stund på balkongen innan solen gick i moln igen! Var riktigt trött dag, var inte hemma på hela dagen igår! Åkte in till stan och shoppade, och sen åkte jag hem till linn där vi gjorde tacos och kollade på luftslotten som sprängdes. Var hemma strax efter 1 men somnade inte förens efter 4.

Fick iaf med mig,..
En byxdress
Nya solglasögon
2 par lösögonfransar+lim&ögonfransböjare
Lite smycken, nya ringar.. älska
Ansiksmasker&hårfärg

Skulle ha åkt till mamma idag men var sjukt seg så jag sköt upp det yttligare en dag. Så imorgon bär det av till Telefonplan igen.

Studenten på fredag, allt är fortfarande lite blurrigt. Morfar ska köra mig, josefin & emelie i forden eftersom att det inte blev ngt flak. Men förhoppningsvis funkar det. Efter det ska jag ut och äta med familjen, bestämde mig för att strunta i mottagningen eftersom att jag inte har så mycket till släkt kvar, dom jag har kvar är utespridda lite överallt i Sverige så pallade inte dra igång ngt. Så jag drar nog iväg till josefins&helenas mottagning efteråt och sen blir det utgång, förhoppningsvis några stycken från hantverksakademin eftersom att vi hoppade slutskivan(?) som ingen har blivit informerad om typ..

Men dom kommande dagarna hoppas vi på fint väder så man kan bättra på brännan! ;D Jag och paulina i ett nötskal, vill vara svarta i den vita klänningen haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0