And so on..

Försov mig en stund idag (igen) kom i tid till skolan iaf. Slutade som vanligt halv 11 så då drog jag och christina iväg till skärholmen och kikade lite. Efter det så åkte jag hem en snabbis och bytte jacka för att sen åka till stan och möta Linn. Vart mycket gå i affärer idag. Har också shoppat lite smått och gott.

Jag och linn gick och åt på pixxa hutt innan vi skulle möta Ebba i gallerian. Haha fyfan vad vi satt och skrattade, alla andra runt oss satt och råglodde, men vi hade kul iaf.

Fick med mig hem,

En kjol på från shop, 499:-
Lackleggins Gina tricot, 149:-
Leggins med små stenar eller nåt på vero Moda, 239:-
Nagellack som får naglarna att växa?, 125
Svart nagellack
Hårfärg


Bild på kjolen, hur snygg som helst på! ÄLSKA! :)

Goood natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0