I better keep on walking..

Och så var den dagen avklarad, det var riktigt roligt idag! Vi har så många trevliga gäster, alltid lika kul med trevliga människor. Nu är jag iaf hemma igen, har ätit som jag inte hann göra innan jag åkte iväg. Ska väl snart börja packa. Farmor&jan kommer hit imorgon, så jag ska till mamma eftersom att pappa tydligen ska låna ut min säng. Så jag har i princip blivit utslängd :) (Brevsnacket stämmer nog) att man är som ett brev som bara åker fram och tillbaka. Känner inte att jag har nåt direkt hem. När man varannan vecka så packa och byta rum.

Så nu blir det jobb hela helgen, både imorgon och på lördag. Hade velat träna också men nu har det tydligen brunnit precis brevid. Blir så less alltså! Undrar verkligen hur lång tid det kommer ta innan man får träna igen. Jag ska ha kompensation, helt klart!!

TJOOOOFLÖJT!.

Jag saknar min lilla sötnos :/<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0