I dont know what i want, So dont ask me, cause im still trying to figure it out...

Idag har jag vart på jobbet, haft kurs.. Var mest för chaufförer men vi bokare behöver tydligen också gå den kursen, så idag var det min tur. Den var på 5½ timme, och det var väl sisådär. Ut över det har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, gick hem och somnade efter det. Så drog jag iväg och tränade strax innan 6 fram tills 8. Jag älskar verkligen att träna nu, känns så skönt efteråt... Mår mycket mycket bättre nu.

Ingen skola för mig imorgon heller, har verkligen ingen lust för skolan just nu. Massa knas med studentskivan som gör att jag inte orkar ta den diskussionen i skolan. Har ändå bara skola mellan 9-10.30, så vad är det att bry sig om egentligen? äsch.. jag mår bra iaf! Men på torsdag mååste jag gå, detta är egentligen inte okej.

Utgång i helgen annars är det bara tordagen att se fram emot. Jag måste gå ut, har vart på tok för tråkig dom senaste helgerna. Men har man ett jobb att sköta (två i mitt fall) så är det bara att gilla läget. Välkommen ut i vuxenlivet matilda - TACK SÅ HJÄRLIGT!



Adam Lambert - what do you want from me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0