I don't wanna go there anymore..

Jag mådde förvånansvärt bra imorse, vaknade runt 10 och kunde inte somna om. Kom och tänka på att jag MÅSTE köpa nya kuddar, mina är väl gamla som gatan. Sjukt obekväma. Var som sagt inte bakis även fast kvällen spårade.

Linn kom till mig runt halv 6 igår, och vi började göra oss iordning för att åka iväg och föra hos paulina. Vi var där runt 8 och resten av folket kom dit vid 8 halv 9. Det var Ebba, jack och hans 3 killkompisar + tessan. Vid 10 tog vi en taxi in till östermalmstorg och gick till Nype. Utöver att man var tvungen att betala inträde (vilket känns sjukt onödigt) så var det faktiskt riktigt roligt. Inte överdrivet med folk, men det blir väl vad man gör det till. Sällskapet var trevligt! :)

Så idag åkte jag in och mötte Linn i centralen, så gick vi och åt pizza&taco bar i kungshallarna(?) tror jag bestämt att det heter. Efter det drog vi oss iväg till Heron City, vi såg I love you Phillip Morris. Rätt bra film med Jim Carrey.

Och nu är jag hemma, så j*vla kallt ute.. Vill verkligen inte gå ut igen förens det är sommar. Så sjukt less på det här eländiga vädret. GE MIG VÄRME!!!..

Bilder från kvällen kommer när det kommer. PUSSPUSS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0