I tried.. but I'm not sure that we wan't the same things anymore..

Det där var inte en av dom bästa kryssningarna iaf! Hände allt för mycket negativt. Såå mycket som vart snott, kunde knappt tro mina öron alltså. Bara i vårat "gäng", kan säga att för vissa slutade resan i tårar.

För mycket alkohol kan jag också påpeka att det blev, jag vart för första gången på år och dar full. Även fast jag skyller på att det var båten som gungade. Halva båten satt och hängde över toasitsen, tyder det på att det var en lyckad resa?

Nu blir det inge mer alkohol för mig på ett bra tag, ska ta det lungt ett par veckor.. kanske! Imorgon ska jag iaf sova tills jag vaknar, första dagen på lovet utan alarm.

Nu ska jag lägga mig med min gott&blandat påse och dra igång ett till avsnitt utav sex and the city.

Och sen vet vi hur det slutade, tjingeling pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0