It's like wishing for rain when I'm standing in the desert..

Idag har jag vart sjukt trött. Gjorde helt fel i att gå på skiva igår. Skulle egentligen köpt lite godis och åkt hem och sett på TV. Gjorde av med massa onödiga pengar. Hatar att spendera pengar på alkohol, det är bara då jag har dåligt samvete. Men när det gäller allt annat flyger pengarna åt alla håll och kanter utan att man ens bryr sig. Alkohol är bara roligt för stunden, men dagen efter då? Nykterist javisst!!

Var först på metro där Paulina, Helena & natalie hade skiva .. mfl, sen gick jag och Malin vidare till ett ställe för att gå på Linns skiva! Tyvärr slutade den skivan ganska tidigt för våran del pga av överdosering utav alkohol. Vad har jag sagt om det? :)

Imorgon har vi travelbar på jobbet, kommer bli sjukt mycket att göra. Jag har ont i fötterna och är på dåligt humör... FAN ATT JAG INTE KAN SJUKANMÄLA MIG!

Bara 5 arbetsdagar kvar tills lov, eller bara och bara.. Min helg är förstörd, som alla andra helger. Deppmode..
Jaja ska sluta klaga, lägga mig och kolla på dom sista avsnitten utav Cougar town. Love it! :) PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0