Jag tycker inte om dig..

Nu har gått och blivit sjuk.. igen! Ska sluta åka tunnelbana, fullt med smittbärare som sitter och hostar&nyser. Fan stanna hemma! Äcklad utav människor.

Igår var jag iaf ute, var hemma hos Christoffer och Emelie och förade innan vi åkte in till Östermalmstorg och gick till Collage. Emelie kom tyvärr inte in, men jag gick in till dom andra. Spenderade för mycket pengar som vanligt, och vaknade upp med jordens ångest. Massa annat skit som även hände, jag sjunker till en nivå där jag absolut inte vill vara. Vissa vet vad jag menar! Måste hur som helst få ett stopp på det här, gå vidare med livet. idiot!!

Vaknade som sagt upp sjuk imorse, låg med feber.. fått ont i kroppen och inte tala om halsen, låter som en kråka. Är ledig imorgon så ska ligga hemma och hoppas på att bli frisk. Har inte tid att vara hemma mer från jobbet.

Ska nog krypa till kojs snart, har sovit halva dagen men är fortfarande ruggigt trött...

HOST HOST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0