PÖÖÖWS

Tänker stanna hemma ifrån skolan imorgon och bara ta det lungt. Har jobbat 10 dagar i rad nu och känner att jag behöver ta det lungt. Så ska passa på och plugga drinkar och lite annat. Hoppas på att få jobba lite i veckan också. Men vi får se hur det blir med det.

Jag har nog världens bästa jobb, Suttit och snurrat på stolen och pladdrat med kollegorna och ätit plopp har jag gjort den här helgen. Ringt en hel del, men bara under perioder. Lätt förtjänta pengar, och jobb betyder lön. Läning på torsdag, och alla vet vad det betyder. Måste shoppa, massor jag vill ha just nu, JAG VILL HA VÅR!

Men nu ska jag återgå till Johan falk, han är ju sååå snygg? mjau :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0