raaw...

Nu har jag jobbat min helg, blir samma sak nästa. Skönt med lov snart! Hade väl vart kul och gått ut igår efter jobbet, men var helt slut och jag slutade inte förens 10, så jag valde att åka hem istället. Idag åkte jag mamma & sebastian iväg till Nacka forum och shoppade. Har inte spenderat ett öre på hela veckan. Det var dags.

Och vi var deffinitvt inte ensamma i Forum, till min stora förvåning så satt tydligen Eric saade och signerade nånting, var helt ointresserad så jag tryckte mig igenom folkmassorna lite irriterat. Massa småflickor som stod och bet nervöst på naglarna.. Vart besviken för han var inte speciellt snygg irl. FEEEJK! :)


Fick iaf med mig:

2 par leggins från vero moda
Lite smycken
Olika färger på concealer från Make Up Store
Solglasögon
Mascara&rött läppstift

Imorgon är jag ledig, får se vad jag ska hitta på. Förmodligen träffa Linn & sen iväg och träna!

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0