The stars lean down to kiss you, and I lie awake and miss you..

Vaknade hyffsat tidigt idag, och träffade som sagt Linn. Vi åkte in till stan och shoppade lite.. Efter det var det bara att åka hem och äta för att sen åka till gymmet. Kände mig väldigt duktig idag, springbandet fick mig att svettas som en gris så jag var rätt nöjd med min insats idag.

Imorgon är det back to work. Känns väl sådär, har ingen direkt lust att jobba dom här tiderna längre. Hela dagarna blir förstörda. 14-22, varför inte 18-01 istället.. mycket bättre. Jaja, antar att det inte är läge att klaga, ska bli så skönt att ta studenten, och det är fasen inte långt kvar nu.

Haha, var tvungen!

Fick en riktigt tjusig bild på Linn.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0