A haven't found my place in the world yet.. will I?

Sitter och kollar efter jobb utomlands. Mina arbetskamrater säger att det är bäst att börja söka nu! Och fixa allt sånt där, jag hade mer tänkt att åka nånstans och ta allt som det kommer. Men det lär bli väldigt dyrt, kanske bra att ha boende och sånt innan man bestämmer sig för att åka iväg.

Lite läskigt, tur att man inte är ensam om att vilja komma iväg! Så vi ska komma iväg, inget snack om saken :)

Jag känner också att jag måste gå vidare med mitt liv, lägga att som är skit bakom mig och sikta mot högre höjder. Jag är en sån människa som lägger allt för mycket tid på att tänka på vad som gick fel, och vad man kunde ha gjort osv. Kan inte riktigt rå för det, men just det har fått mig att må dåligt flera gånger. Människor som bara är äckligt falska och tror dom är för mer än andra. Jag är bara så less över att alltid behöva försvara mig. Speciellt hemma, jag vet att jag kan vara en riktig pain in the ass, jag är envis och jag ger mig inte förens jag fått min vilja igenom. Take it or leave it liksom, jag har inte brytt mig om vilka jag trampar på tårna tidigare, så varför börja nu! "ha ha" låter som en riktig bitch.. Den sidan mina föräldrar får se varenda dag!

Säger bara, passar det inte är det bara att pysa! Fäller inte många tårar för..(riktat till en speciell person) som nog inte vet det själv men alla andra runt omkring! Är man en skitstövel behandlas man som en också.. to bad pojk..

Jaja, vet inte riktigt vart jag ville komma med det där, bara att jag haft en jäkligt jobbig dag och vill bara att den ska ta slut. Dock är jag inte trött någon annanstans än i fötterna än. Så en liiten stund till! TJOFLÖJT SUCKERS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0