baby, i can break you down..

Mitt nya bankomat kort har äntligen kommit, så nu har jag tankat på mobilen igen! Hade egentligen praktik idag men jag valde att skita it, blir samma sak imorgon. Finns ingen som kan tvinga mig till nåt, så länge jag får göra skitjobbet så gillar inte jag bara läget, thats it..

Så istället åkte jag med pappa till södertälje där han skulle hämta pengar för nåt jobb och efter det åkte vi till mediamarkt och kollade lite, tycker inte om den butiken så 2 min senare satt jag i bilen igen! Efter det åkte jag in till stan och träffade, hm ja rickard. Vi gick bara runt och snackade massa skit och tog en fika i gamla stan.

Så nu är jag ledig hela helgen också, skulle ha jobbat men jag bytte helg med en kollega. Så det blir en lugn helg, åker förmodligen till mamma i helgen, får se vad som händer. Imorgon blir det iaf bio med Josefin, se the last song på heron city. Men nu ska jag ladda ner dom senaste avsnitten utav one tree hill, PUSSPUSS

Lite bilder från valborg!

Helena, jag & josefin

Fluuum FLUUUM..

helena & jag, mjaau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0