baby, what if..

En lugn lördag, sitter här och lyssnar på musik, favoriterna just nu är Miley Cyrus - When i look at you

&
Jason Derula - What if


Ingen utgång eller nåt sånt för mig ikväll, taggar till inför Linas skiva på måndag istället. Har tagit ledigt från praktiken, man tar dom chanserna man får att ta ledigt, haha. Nästa fredag blir det förmodligen också en ledig dag! Iaf.. kollade ut igenom fönstret imorse och möttes av grått grått och återigen grått. Hate it, jag ska härifrån. Så nu har jag satt igång och letat andra hands lägenheter i Spaninen. Har kollat Costa del sol, lanzarote, Barcelona, Alicante, Malaga mfl. Hittat massa roliga lägenheter som skulle passa oss helt utmärkt. Men även några i Turkiet-Alanya. Billiga också, hittade en för 370 Euro/månaden i Costa del sol. Och det är ju inte ens 4000 svenska kronor, och när man delar det på 2 blir det helt perfekt.

Aja, nu ska jag duscha.. puss hej


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0