du är det vackraste,..

Nu har jag tömt min kamera på ALLA bilder, så nu ska inte minnet var fullt så fort man ska ta ett kort. Störande :) Utöver det har jag inte gjort så mycket idag, pluggat lite. Mina betyg sätts imorgon så är lite smått nervös över vad jag ska få för betyg på det här, förmodligen dåligt. Var frågar som man verkligen inte kunde svara på. Det är för ett hantverksyrke, jätte svårt att räkna ihop materialkostad och grejer i baren. Aja...

Igår vart det en liten utgång till snaps, jag och lina gick dit och tog ett glas vin. Vart inte så sent, men såklart är man utelåst när man kommer hem. Fick sitta där med en jävla katt i en timme. Och nu tycker jag om katter ännu mindre :) hur kan man kalla dom sällskapsdjur? han/hon låg och slickade sig mellan benen hela den timmen. Sällskap, jo visst! AJJJJAAA... ska se på film, puss..

usch..

FULLSATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0