eyyyy

Allting börjar såklart bra, men slutar för det mesta mindre bra! Hände allt för mycket negativt igår.

Vi grillade och hade supermysigt, tills(?) ja kan inte påstå att jag riktigt visste vad som pågick tills 2 polisbilar stannar utanför och kommer in. Visst jag visste att en av tjejerna blir slagen av sin pojkvän men vart kom snuten in? Iaf, det vart ett jäkla liv så vi var tvunga att dra vidare snabbt som fan. Vi åkte iaf in till stan för att gå till chaplins, vi kom dit 1 MINUT ÖVER 12 OCH VAR TVUNGNA ATT BETALA! Så på den vägen vart det. När vi hade kommit in upptäckte Johanna att hon tappat sin telefon och 10 min senare hade jag tappat mitt kreditkort. jag sprang runt som en galning och ringde alla men ingen kunde hjälpa mig, så jag fick hjälp att spärra kortet på Mcdonalds.

Både helena&josefin åkte hem så då var det bara jag, johanna,nathalie, lucas och pontus kvar. Var så otaggad så jag åkte också hem runt halv 3. Nu är man tillbaka på jobbet efter 3 timmars sömn, men jag är ovanligt pigg och inte alls bakis. Slutade ju dricka vid 12 och drack varannan vatten hela kvällen, så värt att fortsätta med!


Bilder kommer när dom kommer! PUSSPUSS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0