puss hej..

Händelserik helg, nu är jag helt slut... och jag har fått sola också, var ju sånt jäkla fint väder i lördags så vi drog iväg ett gäng och grillade & solade i rålis. Jättemysigt var det! Efter det åkte jag hem och fixade iordning mig för att sen dra iväg till Natalie, vet inte vad som hände med den kvällen haha, men det kom två flumbollar som ja.. Aja, det blir vad man gör det till, men jag vart så trött så jag åkte hem runt halv 2.

Idag vaknade jag sent som sjutton, åkte in till stan och fikade med Adde och så har jag vart iväg och tränat nyligen. Nu ska jag bara se klart på wallander sen blir det nog sängen igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, ska väl ringa min engelskalärare och ägga upp nåt, betygen sätts ju nästa måndag så nu hoppas jag på nationella prov.


Var tvungen att beställa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0