Runcar Snowpen

Min studentklänning har kommit! :D Pappa har hämtat ut den så nu hoppas jag att den lever upp till mina föväntningar annars är det bara byebye. Så nu är allt på G, fick mössan i torsdags också så nu jäklar börjar det närma sig med stormsteg!

Idag är det sjukt mycket att göra på jobbet, man märker när det är finväder för då ska alla ut i solen, eller dit dok flesta kunderna åker, nämligen köpcenter? wtf liksom! haha.

Nä men nu ska jag iväg och äta lunch, sen slutar jag kl 4. Blir förmodligen fika i stan med *******&......, får helt enkelt se vad som händer. Jag hoppas på att jag bara får gå hem och sova för jag är helt slut nu.

PUSSPUSS






Jag&nathalie

Jag&pontus


Fler bilder finns på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0