känns så jävla fel

Jag och josefin fick världens idé när vi gick i stan igår, kroppsfärg var det! Så vi gick på buttericks och köpte brun kroppsfärg.

Vi var alltså i stan igår, köpte ett par skor och så åt vi middag. Efter det drog vi vidare hem till mig så färgade Josefin mitt hår och så började vi fixa iordning oss innan alla andra skulle börja rulla in. Vi målade oss bruna och skrämde skiten ur folket när dom kom haha. Alla sprang typ och gömde sig bakom dörren när dom såg mig :) Så läskig var jag väl inte :)

Så jag, josefin, helena, emelie, rebecca, paulina & linn förade lite här innan vi drog vidare in till stan vid halv 11. Skivan var på Nype och våran utstyrsel var helt klart bäst haha, black as the night vart det! ;D

Idag har jag inte gått iväg till praktiken heller, ringde min studievägledare idag och pratade lite. Ska förmodligen avbryta Min praktik pga olika anledningar. Jag orkar helt enkelt inte, jag kan få mitt betyg i engelska istället och slippa det här, jag vill bort från sverige NUUUUUU!

Aja, ska gå till mäster skräddaren och sy upp min studentklänning nu, börjar få koll på allt nu! PEACE!

mina nya fina skor, DNA - 599:-

BILDER FRÅN SKIVAN KOMMER UPP SENARE! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0