CHEERS

Idag har jag varit duktig. Började med att jag vaknade runt halv 11, knappast frivilligt. När klockan ringde var jag helt dizzy. Klev iaf upp och åkte iväg och tränade med Paulina & Josefin. Kan säga att vi var riktigt duktiga idag, först spinning i 45 min (jag stannade endast 1 gång, ruggigt stolt) efter det vart det 30 minuter core. Så jag är beredd på en hej dundrande träningsvärk imorgon. Efter gymmet träffade jag Christina, vi gick till barskolan och hämtade intyget. Minnen att gå tillbaka dit, vart riktigt avundssjuk på eleverna nu. Ville bara springa in bakom baren och blanda drinkar. Har verkligen bestämt mig, och jag kommer jobba som bartender i Australien! :)

Vi gick därefter och fikade, we had some catching up to do. Sen åkte vi hem, är fortfarande ovanligt pigg. Men nu är det dags att sova, imorgon kallar jobbet och efter det ska jag ut med några kollegor och ta en drink på fridays. PUUUSS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0